АДКЛЮЧЫЦЬ МАЛЮНКІ: ШРЫФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц

Брэсцкае абласное
унітарнае прадпрыемства "Ўпраўленне ЖКГ"

МЕНЮ
Нумар падпункта і найменне адміністрацыйнай працэдуры 2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
  • заяву
  • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу пасведчання аб нараджэнні несовер-шеннолетних дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў)
  • копія рашэння суда аб усынаўленнi - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей
  • копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi
  • пасведчанне інваліда альбо зняволенне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб усталяванні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў
  • пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), ўсынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якiя з'яўляюцца iнвалiдамi
  • даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу
  • даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу - для сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу
  • пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
  • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў
  • копія рашэння суда аб устанаўленнi бацькоўства - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу
  • даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў ўяўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года)
  • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту, - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, ўсынавіцеля, апекуна (папячыцеля) даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту цi прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначанае дапаможнік, альбо па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту
Прозвішча, імя, імя па бацьку і пасада работніка, які ажыццяўляе прыём зацікаўленых асобаў, нумар кабінета і службовага тэлефона

Парадзіева Карына Фікретовна, вядучы бухгалтар,
тэл. 27 92 79, каб. № 42/1.

У перыяд яе адсутнасці -

Саевіч Кацярына Андрэеўна, намеснік галоўнага бухгалтара,
тэл. 27 92 75, каб. № 42/1

Нумар падпункта і найменне адміністрацыйнай працэдуры 2.9.1. Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
  • заяву
  • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
  • два пасведчання аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў)
  • даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, - уяўляецца на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, які навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай)
  • копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей
  • копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi
  • пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
  • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў
  • даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах, - для асоб, якім дапамога па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў прызначаецца з дня, наступнага за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, устаноўленага лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родах
  • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў (Папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
  • даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапаможнікі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку ці члену сям'і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў і якія не з'яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам ( айчымам)
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту цi прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры на тэрмін да даты наступлення абставінаў, якія цягнуць за сабой спыненне выплаты дапамогі
Прозвішча, імя, імя па бацьку і пасада работніка, які ажыццяўляе прыём зацікаўленых асобаў, нумар кабінета і службовага тэлефона

Парадзіева Карына Фікретовна, вядучы бухгалтар,
тэл. 27 92 79, каб. № 42/1.

У перыяд яе адсутнасці -

Саевіч Кацярына Андрэеўна, намеснік галоўнага бухгалтара,
тэл. 27 92 75, каб. № 42/1

Нумар падпункта і найменне адміністрацыйнай працэдуры 2.9. Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
  • заяву
  • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу пасведчання аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей - не менш за два сведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў)
  • копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi
  • пасведчанне інваліда альбо зняволенне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый - для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне
  • пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
  • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў
  • даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
  • даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам
  • даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі - пры афармленні водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям'і або сваяком дзіцяці
  • даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту цi прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў
Прозвішча, імя, імя па бацьку і пасада работніка, які ажыццяўляе прыём зацікаўленых асобаў, нумар кабінета і службовага тэлефона

Парадзіева Карына Фікретовна, вядучы бухгалтар,
тэл. 27 92 79, каб. № 42/1.

У перыяд яе адсутнасці -

Саевіч Кацярына Андрэеўна, намеснік галоўнага бухгалтара,
тэл. 27 92 75, каб. № 42/1

Нумар падпункта і найменне адміністрацыйнай працэдуры 2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
  • заяву
  • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
  • заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі
  • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі
  • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;
  • пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту цi прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры адначасова
Прозвішча, імя, імя па бацьку і пасада работніка, які ажыццяўляе прыём зацікаўленых асобаў, нумар кабінета і службовага тэлефона

Парадзіева Карына Фікретовна, вядучы бухгалтар,
тэл. 27 92 79, каб. № 42/1.

У перыяд яе адсутнасці -

Саевіч Кацярына Андрэеўна, намеснік галоўнага бухгалтара,
тэл. 27 92 75, каб. № 42/1

Кантакты

Брэсцкае абласное ўнітарнае прадпрыемства "Ўпраўленне ЖКГ"
224005, г.Брэст вул.Гогаля 2-1
Графік працы: 8.30 да 17.30, абед з 13.00 да 14.00
Прыёмная: +375-162 27-92-51
Факс: +375-162 279230
Аказанне сітуацыйнай дапамогі інвалідам: +375-162-279290
Гарачая лінія: 8-0162-279290 час працы: пн-пт  9:00-13:00, 14:00-17:30
post@bujkh.by

attention smallПадача электронных зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб у БАУП «Ўпраўленне ЖКГ» ажыццяўляецца праз сайт обращения.бел. Іншы парадак падачы электронных зваротаў у БАУП «Ўпраўленне ЖКГ» не прадугледжаны.

Вышэйстаячыя арганізацыі

president.jpg
pravo.jpg
gkx.jpg
bgs-rg12.gif
bgcn.png
previous arrow
next arrow

Портал рейтинговой оценки qr code rate

Яндекс.Метрика Top.Mail.Ru
© 2024 Брэсцкае абласное унітарнае прадпрыемства "Ўпраўленне ЖКГ"
Для того, чтобы мы могли качественно предоставить Вам услуги, мы используем cookies, которые сохраняются на Вашем компьютере. Нажимая СОГЛАСЕН, Вы подтверждаете то, что Вы проинформированы об использовании cookies на нашем сайте. Отключить cookies Вы можете в настройках своего браузера.