АДКЛЮЧЫЦЬ МАЛЮНКІ: ШРЫФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц

Брэсцкае абласное
унітарнае прадпрыемства "Ўпраўленне ЖКГ"

МЕНЮ

Звыш 8000 зваротаў паступіла на адзіны нумар Брэсцкай абласной ЖКГ за тры тыдні. Ці гатовыя камунальнікі да таго, каб аператыўна на іх рэагаваць?

«Ваша заявочка прынята» — адказвае прыемны голас дыспетчара Юліі ГОРОДЕЙКО. Адной рукой яна кладзе трубку, другі хутка рухае мышкай, і паступілая ад абанента інфармацыя тут жа заносіцца ў электронную базу дадзеных. Праз некалькі мінуць яе прачытае на сваім смартфоне майстар ЖЭС ці ўчастку, які адказвае за яе выкананне.

Так сучасныя тэхналогіі паднімаюць лакальную праблему на глабальны ўзровень і зноў апускаюць непасрэднаму выканаўцу. На вышэйшай кропцы гэтай парабалы — шматканальны тэлефонны нумар 115, яго можа набраць любы, хто сапхнуўся з непарадкам у сферы ЖКГ.

«Патэлефанаваўшы па нумары 115 у любы час сутак, кожны жыхар Брэста і Брэсцкага раёна зможа атрымаць інфармацыю датычна аказанні паслуг як саміх прадпрыемстваў жыллёва-камунальнай сферы, так і сумежных з ёй — энергетыкаў, газавікоў, фірмаў, якія абслугоўваюць ліфты і домофонные сістэмы», — распавядае адмысловец па сувязях з грамадскасцю БУОП «Кіраванне ЖКГ» Мікіта ПАНОЎ. Па яго словах, праца кантакт-цэнтра дазволіць спажыўцам ЖКУ хутка аформіць паслугу, пазначыць праблему і т. д., а самім камунальнікам — маніторыць сітуацыю, аператыўна рэагаваць на якія ўзнікаюць праблемы.

Кантакт-цэнтр уяўляе сабою адзіную кропку для кірунку запытаў у сферы ЖКГ. Змесцаваўся ён у адмыслова абсталяваным памяшканні на сёмым паверсе абласнога кіравання. Днём тут прымаюць званкі больш дзясятка дыспетчараў, у начны час — звычайна не больш за трох. З 15 кастрычніка, калі ў Брэсце ўпершыню зарабіў кантакт-цэнтр, на «гарачую лінію» паступіла больш васьмі тысяч званкоў. Па статыстыцы больш за ўсё тэлефануюць з 7 да 11 гадзін раніцы. Да кантакт-цэнтру падлучаны практычна ўсе прадпрыемствы жыллёва-камунальнай гаспадаркі, размешчаныя ў галоўным горадзе вобласці. Гаворка ідзе пра ЖРЭУ, водоканале, кацельнай гаспадарцы, смеццеперапрацоўчым заводзе, дарожна-эксплуатацыйным прадпрыемстве, ПКУП «Камунальнік», Брэсцкай раённай ЖКГ. Такім чынам, мясцовыя жыхары, набраўшы нумар 115, могуць падаць запыт па рашэнні праблем, злучаных з водазабеспячэннем і водаадвядзеннем, апалам, электразабеспячэннем, агульнабудаўнічымі і дахавымі працамі, няспраўнасцямі ліфта, побытавымі паслугамі, санітарным станам і добраўпарадкаваннем. Аператары апрацоўваюць заяўку і накіроўваюць яе майстру, затым адсочваюць выкананне.

Па тэматыцы зваротаў «лідыруе» апал. Пакуль да яго падлучалі жылфонд, у шматлікіх кватэрах было холадна. А адразу пасля падлучэння, у сувязі з вулічным пацяпленнем, наадварот, у кагосьці градус падняўся занадта высока — людзі тэлефанавалі, патрабуючы ўключыць аптымальны рэжым. А вось «прызавая» тройка Жэсов (па колькасці дазвонаў), на тэрыторыі якіх зафіксаваны сігнал SOS, выглядае так: 1-й, 4-й, 11-й.

Кур'ёзныя паведамленні. Тут таксама можна вывесці свайго роду «хіт-парад». На трэцім месцы (умоўна, вядома) спроба берасцейца пазнаць, калі адпраўляецца цягнік і з якой платформы. На другое я б паставіў напаўадкрытае вечка люка з надпісам «водоканал». Пасля таго як заяўка ад абанента была прынята, службы ЖКГ сталі высвятляць, чый жа люк насамрэч. Апынулася, што ён знаходзіцца ў вядзенні сувязістаў — адной праблемай стала менш. А пальму першынства каштавала б аддаць паведамленню ад пажылой берасцейкі — пра тое, што ў яе кватэры... з разетак працякае прыродны газ, які нібы зыходзіць ад суседа. Калі сталі разбірацца, высвятлілася, што ніякага газу ў электрасеткі няма, затое выявілі, што сусед якая тэлефанавала жанчыны запитал разетку «міма лічыльніка». Так што часам нават ілжывы данос здольны вывесці хітруна на чыстую ваду.

Што атрымае спажывец ад новай паслугі? Ці прасцей стала датэлефанавацца на 115, чым напроста ў ЖЭС? Па словах Мікіты ПАНОВА, у сярэднім час дазвону складае каля дзвюх хвілін. Але ёсць адзін важны момант. Як толькі заяўка паступіла ў кантакт-цэнтр, яна аўтаматычна фіксуецца ў сістэме, і яе можа пры жаданні прачытаць нават міністр ЖКГ. У гэтай сітуацыі ў яе (заяўкі) значна менш шанцаў стаць мячыкам, які будуць «футболіць» сюды-туды розныя службы. Прычым у большасці выпадкаў тэрмін выканання заяўкі ці чаканні адказу — усяго суткі. Аднак не заўсёды ў адпаведных службаў ёсць фізічная магчымасць вокамгненна ўхіліць узніклую праблему. Адна справа — заварыць трубу (тут «аварыйка», як правіла, спрацуе хутка) і зусім іншае, калі ў пад'ездзе выбіта шкло і са шчылін дзьме. Шкло бо трэба знайсці (а часцей за ўсё гэта шклопакет), выклікаць адмыслоўца, які яго правільна ўсталюе, — на гэта парой сыходзіць некалькі дзён. Ці ўсюдыісныя прусакі, блыхі і што з імі ў скляпах — тут без эпідэміялагічнай службы відавочна не абыйсціся, а там барацьба з казуркамі вядзецца па плане: калі чарга да мікрараёна N яшчэ не дайшла, можна прачакаць месяц ці нават больш.

Ці могуць працаўнікі кантакт-цэнтра паскорыць працэс выканання заяўкі? «Непасрэдна паўплываць на майстра Жэса ці іншых службовых асоб мы не можам. У нас няма такіх рычагоў, — тлумачыць Мікіта ПАНОЎ. — Але ўжо сам факт таго, што заяўка знаходзіць празрыстасць, яе немагчыма выдаліць з сістэмы ці зняць з кантролю да выканання, шмат у чым мабілізуе працаўнікоў камунальнай гаспадаркі, прымушае іх парой дзейнічаць на апярэджанне. Магчыма, на першую пару, пакуль ідзе адпрацоўка сістэмы, і ўзнікаюць складанасці чыста тэхнічнага характару, за якія мы загадзя прычыняны свае выбачэнні жыхарам. Але ў цэлым гэта праца ў правільным кірунку», — рэзюмаваў адмысловец абласной ЖКГ.

Хто наступны? Кіраванне жыллёва-камунальнай гаспадаркі працягвае працу па падлучэнні да адзінага кантакт-цэнтру іншых гарадоў і раёнаў Брэсцкай вобласці. «На дадзены момант інфармацыя практычна па ўсёй вобласці апрацавана Цэнтрам інфармацыйных тэхналогій. Рыхтуемся ў лістападзе падлучыць Камянец, Маларыту, Кобрын і Жабинку. Мэта — у максімальна кароткія тэрміны ахапіць усю вобласць. Задачу гэту неабходна выканаць да канца года», — падкрэсліў Мікіта ПАНОЎ.
Источник: gkx.by

Знайшлі памылку? Вылучыце яе і націсніце «Ctrl + Enter».

Кантакты

Брэсцкае абласное ўнітарнае прадпрыемства "Ўпраўленне ЖКГ"
224005, г.Брэст вул.Гогаля 2-1
Графік працы: 8.30 да 17.30, абед з 13.00 да 14.00
Прыёмная: +375-162 27-92-51
Факс: +375-162 279230
Аказанне сітуацыйнай дапамогі інвалідам: +375-162-279290
Гарачая лінія: 8-0162-279249 час працы: пн-пт  9:00-13:00, 14:00-17:30
post@bujkh.by

attention smallПадача электронных зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб у БАУП «Ўпраўленне ЖКГ» ажыццяўляецца праз сайт обращения.бел. Іншы парадак падачы электронных зваротаў у БАУП «Ўпраўленне ЖКГ» не прадугледжаны.

Вышэйстаячыя арганізацыі

president.jpg
pravo.jpg
gkx.jpg
bgs-rg12.gif
bgcn.png
previous arrow
next arrow

Портал рейтинговой оценки qr code rate

Яндекс.Метрика Top.Mail.Ru
© 2024 Брэсцкае абласное унітарнае прадпрыемства "Ўпраўленне ЖКГ"
Для того, чтобы мы могли качественно предоставить Вам услуги, мы используем cookies, которые сохраняются на Вашем компьютере. Нажимая СОГЛАСЕН, Вы подтверждаете то, что Вы проинформированы об использовании cookies на нашем сайте. Отключить cookies Вы можете в настройках своего браузера.