Адзіны абласны кантакт-цэнтр у складзе абласнога кіравання ЖКГ зарабіў з 15 кастрычніка. На першым этапе ў зону абслугоўвання ўвайшлі Брэст і Брэсцкі раён. Аператары кругласутачна прымаюць званкі па нумары 115. Са снежня кантакт-цэнтр абласной ЖКГ абслугоўвае ўсё насельніцтва Брэсцкай вобласці — паведаміў яго кіраўнік Мікіта Паноў.
Набраўшы адзіны нумар 115, спажыўцы могуць распавесці пра праблему, злучанай з абслугоўваем арганізацыямі жыллёва-камунальнай сферы, або пакінуць побытавую заяўку — на рамонт сантэхнічнага і іншага абсталявання ў вашай кватэры. Па словах Мікіты Панова, у сярэднім за месяц на адзіны нумар паступае 23-25 тысяч званкоў, амаль палова — ад жыхароў абласнога цэнтра. Больш за ўсё пытанняў ад спажыўцоў ЖКУ злучана з асвятленнем двароў і пад'ездаў, а таксама працай сістэм водазабеспячэння і каналізацыі. Сюды можна звяртацца таксама па пытаннях апалу, электра-, агульнабудаўнічым і дахавым працам, няспраўнасцям ліфта, побытавым паслугам, санітарнаму стану і добраўпарадкаванню населеных пунктаў.
«З укараненнем кантакт-цэнтра ўзмацніўся кантроль за выкананнем заявак, выключаны іх страты. Пры гэтым сістэма дазваляе рабіць поўны аналіз якасці працы самага аператара — ад запісу гутаркі да колькасці непрынятых званкоў. У кіраўніка арганізацыі ёсць магчымасць выдалена, у рэжыме рэальнага часу бачыць статыстыку і тэматыку зваротаў. Гэта дапамагае вызначыць вузкія месцы ў працы», — адзначыў генеральны дырэктар абласной ЖКГ Сяргей Кудрявец, выступаючы нядаўна на паседжанні Брэсцкага аблвыканкама.
Для эфектыўнай працы адзінага абласнога кантакт-цэнтра ў перспектыве плануецца скласці дамовы з усімі арганізацыямі, якія аказваюць камунальныя паслугі, такіх налічваецца больш 800 па ўсёй вобласці. У наш час дамовы складзены з прадпрыемствамі ЖКГ Брэста і ўсіх 16 раёнах вобласці.
Источник: gkx.by