26 верасня, Бяроза / Кар. БЕЛТА /. У першым паўгоддзі ў адзіны кантакт-цэнтр ЖКГ Брэсцкай вобласці паступіла 40 737 зваротаў - амаль на 30% больш, чым за аналагічны перыяд 2018 года. Пра гэта паведаміў сёння на выязным пасяджэнні аблвыканкама ў Бярозе генеральны дырэктар абласнога ўпраўлення ЖКГ Аляксандр Максімчук, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
Асноўныя звароты жыхароў вобласці на нумар 115 звязаныя з гарачым водазабеспячэннем, водаадвядзеннем, бягучай эксплуатацыяй жылога фонду, добраўпарадкаваннем. Перавышэньне колькасьці зваротаў прэтэнзійнага характару на 1 тыс. Асабовых рахункаў у параўнанні са сярэднеабласныя паказчыкам назіраецца ў Брэсце, Баранавічах, у Ганцавіцкім, Іванаўскім, Лунінецкім, Ляхавіцкім, Маларыцкім і Пружанскім раёнах.
Фармальна камунальнікі рэгіёну не выконваюць заданне па зніжэнні скаргаў і прэтэнзій ад насельніцтва, якое павінна скласці 1,5% да ўзроўню папярэдняга года. "Улічваючы, што адзіны абласны кантакт-цэнтр створаны ў чацвёртым квартале мінулага года і супастаўная база адсутнічае, аб'ектыўна ацаніць выкананне паказчыка не ўяўляецца магчымым. У той жа час якая ствараецца база ўжо дае свой вынік. Усе заяўкі насельніцтва праходзяць і рэгіструюцца, заводзяцца карткі. Можна сказаць, мы бачым, чым жыве насельніцтва вобласці ", - адзначыў Аляксандр Максімчук.
Цяпер усе звароты знаходзяцца на кантролі ў онлайн-рэжыме, што стымулюе прадпрыемства ЖКГ аператыўна іх выконваць. У сваю чаргу характар і колькасць тых, хто паступае ад насельніцтва заявак дазваляюць аналізаваць тэхнічны стан, які абслугоўваецца жылфонду і аб'ектаў, што стане асновай пры фарміраванні спісу дамоў, якія падлягаюць бягучаму і капітальнаму рамонту. Акрамя таго, назапашаная інфармацыя дазволіць прааналізаваць эфектыўнасць работы прадпрыемстваў па павышэнню якасці аказваемых паслуг і аператыўнасці выканання заявак.
Зараз у коллцентре працуюць 19 аператараў. Паводле слоў гендырэктара абласнога ўпраўлення ЖКГ, сёння няма неабходнасці павялічваць штат. "Мы прааналізавалі працу. Асноўны шквал званкоў прыпадае на прамежак з 9 да 13 гадзін. На гэты час дадалі людзей у кантакт-цэнтры, каб не было недозвонов. Калі ў пачатку працы прыкладна 13% абанентаў не маглі датэлефанавацца, то сёння гэтая лічба складае 2 , 5%. Пастаянна ўдасканальваем гэтую службу, што дазваляе паляпшаць эксплуатацыю жылфонду, таму што назапашваецца база, і мы бачым, куды ў першую чаргу накіраваць грашовыя патокі ", - дадаў ён.
Сёння на выязным пасяджэнні аблвыканкама ў Бярозе разглядаўся ход рэалізацыі дзяржаўнай праграмы "Камфортнае жыллё і спрыяльнае асяроддзе" на 2016-2020 гады і праблемныя пытанні работы жыллёва-камунальнай гаспадаркі вобласці. Ўдзельнікі азнаёміліся з работай дыспетчарскай службы кацельнага гаспадаркі Бярозаўскага ЖКГ, наведалі іншыя камунальныя аб'екты ў райцэнтры.
Крыніца інфармацыі БЕЛТА |