АДКЛЮЧЫЦЬ МАЛЮНКІ: ШРЫФТ: A A A ФОН: Ц Ц Ц Ц

Брэсцкае абласное
унітарнае прадпрыемства "Кіраванне ЖКГ"

МЕНЮ

26 верасня, Бяроза / Кар. БЕЛТА /. У першым паўгоддзі ў адзіны кантакт-цэнтр ЖКГ Брэсцкай вобласці паступіла 40 737 зваротаў - амаль на 30% больш, чым за аналагічны перыяд 2018 года. Пра гэта паведаміў сёння на выязным пасяджэнні аблвыканкама ў Бярозе генеральны дырэктар абласнога ўпраўлення ЖКГ Аляксандр Максімчук, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

 

Асноўныя звароты жыхароў вобласці на нумар 115 звязаныя з гарачым водазабеспячэннем, водаадвядзеннем, бягучай эксплуатацыяй жылога фонду, добраўпарадкаваннем. Перавышэньне колькасьці зваротаў прэтэнзійнага характару на 1 тыс. Асабовых рахункаў у параўнанні са сярэднеабласныя паказчыкам назіраецца ў Брэсце, Баранавічах, у Ганцавіцкім, Іванаўскім, Лунінецкім, Ляхавіцкім, Маларыцкім і Пружанскім раёнах.

 

Фармальна камунальнікі рэгіёну не выконваюць заданне па зніжэнні скаргаў і прэтэнзій ад насельніцтва, якое павінна скласці 1,5% да ўзроўню папярэдняга года. "Улічваючы, што адзіны абласны кантакт-цэнтр створаны ў чацвёртым квартале мінулага года і супастаўная база адсутнічае, аб'ектыўна ацаніць выкананне паказчыка не ўяўляецца магчымым. У той жа час якая ствараецца база ўжо дае свой вынік. Усе заяўкі насельніцтва праходзяць і рэгіструюцца, заводзяцца карткі. Можна сказаць, мы бачым, чым жыве насельніцтва вобласці ", - адзначыў Аляксандр Максімчук.

 

Цяпер усе звароты знаходзяцца на кантролі ў онлайн-рэжыме, што стымулюе прадпрыемства ЖКГ аператыўна іх выконваць. У сваю чаргу характар ​​і колькасць тых, хто паступае ад насельніцтва заявак дазваляюць аналізаваць тэхнічны стан, які абслугоўваецца жылфонду і аб'ектаў, што стане асновай пры фарміраванні спісу дамоў, якія падлягаюць бягучаму і капітальнаму рамонту. Акрамя таго, назапашаная інфармацыя дазволіць прааналізаваць эфектыўнасць работы прадпрыемстваў па павышэнню якасці аказваемых паслуг і аператыўнасці выканання заявак.

 

Зараз у коллцентре працуюць 19 аператараў. Паводле слоў гендырэктара абласнога ўпраўлення ЖКГ, сёння няма неабходнасці павялічваць штат. "Мы прааналізавалі працу. Асноўны шквал званкоў прыпадае на прамежак з 9 да 13 гадзін. На гэты час дадалі людзей у кантакт-цэнтры, каб не было недозвонов. Калі ў пачатку працы прыкладна 13% абанентаў не маглі датэлефанавацца, то сёння гэтая лічба складае 2 , 5%. Пастаянна ўдасканальваем гэтую службу, што дазваляе паляпшаць эксплуатацыю жылфонду, таму што назапашваецца база, і мы бачым, куды ў першую чаргу накіраваць грашовыя патокі ", - дадаў ён.

 

Сёння на выязным пасяджэнні аблвыканкама ў Бярозе разглядаўся ход рэалізацыі дзяржаўнай праграмы "Камфортнае жыллё і спрыяльнае асяроддзе" на 2016-2020 гады і праблемныя пытанні работы жыллёва-камунальнай гаспадаркі вобласці. Ўдзельнікі азнаёміліся з работай дыспетчарскай службы кацельнага гаспадаркі Бярозаўскага ЖКГ, наведалі іншыя камунальныя аб'екты ў райцэнтры.

 

Крыніца інфармацыі БЕЛТА

Кантакты

Брэсцкае абласное ўнітарнае прадпрыемства "Кіраванне ЖКГ"
224005, г.Брэст вул.Гогаля 2
Графік працы: 8.30 да 17.30, абед з 13.00 да 14.00
Прыёмная: +375-162 27-92-51
Канцылярыя: +375-162-27-92-89+375-162-27-92-90
Факс: +375-162 20-74-73 
Гарачая лінія: 115
post@bujkh.by

Вышэйстаячыя арганізацыі

previous arrow
next arrow
© 2019 Брэсцкае абласное унітарнае прадпрыемства "Кіраванне ЖКГ"
Для того, чтобы мы могли качественно предоставить Вам услуги, мы используем cookies, которые сохраняются на Вашем компьютере. Нажимая СОГЛАСЕН, Вы подтверждаете то, что Вы проинформированы об использовании cookies на нашем сайте. Отключить cookies Вы можете в настройках своего браузера.