У 2015 годзе ў Мінску запрацаваў партал гарадскога гаспадаркі «Мой горад». У 2017 г. ён быў запушчаны ў г. Віцебску, а у 2018 - ва ўсіх раённых і абласных цэнтрах рэспублікі. Адначасова у 2018 г. з выкарыстаннем праграмнага забеспячэння былі створаны адзіныя дыспетчарскія службы, якія абслугоўваюць грамадзян па кароткім нумары 115.
Усе адзіныя дыспетчарскія службы працуюць у рэспубліканскай аўтаматызаванай сістэме. Гэта дазваляе забяспечыць адзіны збор статыстыкі, а таксама рэгістрацыю заявак карыстальнікаў у любым з кантакт-цэнтраў 115, па-за залежнасці ад адрасы, па якім падаецца заяўка.
У рамках далейшага развіцця адзінай платформы для працы з заяўкамі грамадзян мы ўяўляем глабальнае абнаўленне партала «Мой горад», якая атрымала назву «Мая Рэспублiка». Пры яго распрацоўцы мы ўлічвалі прапановы і заўвагі, што паступілі ад прадстаўнікоў грамады карыстальнікаў. Партал «Мая Рэспублiка» адрозніваецца цеснай інтэграцыяй з адзінай сістэмай «Дыспетчарская служба». Гэта стварае новыя механізмы ўзаемадзеяння грамадзян з пастаўшчыкамі паслуг.
Напрыклад, Зараз людзі тэлефануюць у кантакт-цэнтр па праблемах прыпынення аказання жыллёва-камунальных паслуг. У ідэале ж інфармацыя павінна зыходзіць ад пастаўшчыка паслугі. Аб планаваным адключэнні прадпрыемства будзе паведамляць у кантакт-цэнтр, а жыхары ўжо ў аўтаматычным рэжыме атрымаюць на свае мабільныя тэлефоны інфармацыю не толькі аб адключэнні, але і пра прыкладных тэрмінах аднаўлення падачы вады, цяпла ці іншай паслугі.
Чалавек зможа пакідаць заяўкі - такія ж, як i паступаюць па кароткім нумары 115 - з дапамогай мабільнага прылады і, зарэгістраваўшыся па адрасе, атрымліваць паведамлення аб усіх адключэннях жыллёва-камунальных паслуг. Уся інфармацыя аб адключэннях будзе адбівацца на карце раёна, горада ці ўсёй рэспублікі.
Карыстальнікам, якія прайшлі рэгістрацыю раней на партале «Мой горад», рэгістравацца наноў ня трэба, уваход ажыццяўляецца з ранейшымі ўліковымі дадзенымі.
Пры выяўленні праблем і памылак просім звяртацца па e-mail Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду..
Новаўвядзенні для карыстальнікаў абноўленага партала:
- Новы дызайн сайта
- Адзіная інфармацыйная сістэма з кантакт-цэнтрамі 115 па ўсёй краіне.
- Сістэма абраных адрасоў -можна дадаць да 5 абраных адрасоў, па якіх будуць прыходзіць паведамленні аб адключэннях жыллёва-камунальных паслуг.
- Магчымасць накіроўваць заяўку з прывязкай да кропкі на карце і да пэўнага адрасе жылога дома
- Візуалізацыя інфармацыі аб прыпыненні аказання ЖКП у на карце Рэспублікі Беларусь
- Маляўнічыя і падрабязныя адкрытыя дадзеныя ЖКГ Рэспублікі Беларусь
- Рэйтынгі раёнаў, арганізацый і карыстальнікаў
Новаўвядзенні для карыстальнікаў мабільных прыкладанняў:
- Сучасныя і функцыянальныя прыкладання для iOS і Android з новым дызайнам
- Адпаведнасць функцыянале вэб-версіі партала
- Спрошчаны выбар адрасы, па якім пакідаецца запыт
- Магчымасць прымацоўваць некалькі малюнкаў да заяўкі
- Кантроль адключэнняў ЖКП непасрэдна ў мабільным дадатку
- Яскравы і зручны часопіс заявак
- Некалькі відаў PUSH-апавяшчэнняў
Спасылкі для запампоўкі прыкладання:
Інфармацыя прадстаўлена КУП «Цэнтр інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама»
Крыніца інфармацыі: Партал камунальнай пісьменнасці |